Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieder tevredenheid de klacht op te lossen. 

Onze gegevens: 
Ekris Retail BV
Proostwetering 51, 3543 AC Utrecht;
Telefoonnummer: 030-2759759 (ma-vr 08.00 – 17.00 uur, za. van 09.00 – 12.00 uur)
E-mailadres: minishop@ekris.nl

Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk na ontvangst beantwoorden. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar onze Ekris BMW Shop bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).