Service

De juiste vraag aan de juiste persoon

Veelgestelde vragen over bestellingen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer je een wijziging in jouw bestelling wil doorgeven, stuur dan een mail naar webshop@ekris.nl. Als jouw bestelling al verzonden is, kunnen er geen wijzigingen meer worden doorgevoerd.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Voor het annuleren van jouw bestelling kunt een mail sturen naar webshop@ekris.nl. Dit kan alleen wanneer wij de bestelling nog niet verwerkt hebben. 

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van jouw bestelling wordt per mail gestuurd, in enkele gevallen komt dit bericht ten onrechte in de SPAM-inbox. Wij verzoeken je vriendelijk dit vooraf te controleren voordat je in contact probeert te komen met ons team.

Heb ik garantie op producten die ik via de Ekris webshop bestel?

BMW geeft standaard twee jaar garantie op al haar producten. Indien je een onderdeel zelf gemonteerd hebt en er daardoor een defect is ontstaan, vervalt deze garantie.

Ik heb geen bevestigingsmail en/of track & trace code ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons via webshop@ekris.nl. Dan voorzien wij je van deze informatie.

Wat gebeurt er nadat ik een montage product heb besteld?

De door jou gemaakte afspraak nemen wij op in onze werkplaatsplanning. Wil je iets wijzigen rondom de montage, neem dan contact op met ons op via webshop@ekris.nl.

Info over levertijd en transportkosten

Vragen over het bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Dit staat vermeld in de webshop. Voor de meeste producten binnen Nederland en bij Ekris op voorraad vandaag besteld morgen in huis (bestellingen vóór 13.00u). Grotere producten kunnen een langere levertijd hebben, denk aan complete wielsets of kofferruimtematten. Dit staat ook vermeld in de winkelwagen bij het product.

Wat zijn de verzendkosten?

Dit verschilt per product, vanaf € 75,00 euro worden de producten binnen Nederland gratis verzonden. Gratis verzending geldt uitsluitend voor particuliere bestellingen.

Geen probleem wij zitten door het hele land!

Producten afhalen?

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen bij een Ekris vestiging?

Je ontvangt een mail waarin staat wanneer jouw bestelling klaarligt om afgehaald te worden. Niet ontvangen? Vergeet niet te controleren of deze wellicht ten onrechte voor SPAM is aangezien!

Kan iemand anders mijn bestelling afhalen bij een Ekris vestiging?

Met de bestelbevestiging en geldige identificatie kan iemand anders jouw bestelling ophalen.

Bekijk veel gestelde vragen met antwoorden

Een product retour sturen?

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Gebruik het retourformulier, vul deze volledig in en stuur deze mee met jouw producten. Ook als je producten terugbrengt naar een Ekris vestiging graag dit formulier gebruiken.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product/bestelling?

Ja, alleen in geval van foutieve levering door Ekris vergoeden wij de retourkosten.

Kan ik mijn bestelling ook retourneren bij een Ekris vestiging?

Ja dat kan, hierbij geldt ook dat je het retourformulier moet bijvoegen aan je bestelling.

Antwoorden op praktische Webshop vragen

Jouw vragen zo beantwoord

Verzenden & bezorging

Alles over thuisbezorgd bestellingen

Bij een bestelwaarde van € 75,00 of meer betaal je bij Ekris géén verzendkosten binnen Nederland. Is het bedrag lager dan € 75,00? Dan gelden de tarieven van DHL of GLS.

Meer info over verzenden

Garantie & defecten

Onbezorgd aankopen

Originele MINI onderdelen, accessoires en lifestyle producten voldoen aan strenge kwaliteitsnormen. Daarom bieden wij standaard twee jaar fabrieksgarantie op MINI producten.

Meer info over garantie

Retourneren

Dit zijn onze voorwaarden

Een verkeerd artikel besteld of ontvangen? Geen probleem, je kunt binnen 14 dagen altijd je product terugsturen. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening, tenzij Ekris iets verkeerd geleverd heeft.

Meer info over retouren

Leveringsvoorwaarden Automotive

Volledige transparantie

Je wilt gaan bestellen als automotive bedrijf? Je bent van harte welkom, maar lees wel even onze voorwaarden. Zo weten we wat we aan elkaar hebben.

Meer info over onze voorwaarden